Tillbaka i rutan! 

Hej!

Äntligen var det min tur att få gå (GÅ!) till jobbet imorse. Efter att ha hoppat på kryckor i fem veckor kändes det så härligt att få höra att man varit saknad och efterlängtad.

Till dagens lektion med årskurs 1-3 hade jag med mig en giraff, än så länge utan namn. Giraffen kunde vara både toppen, botten & mittemellan, beroende på hur lektionen varit. En eller flera elever kommer varje vecka få berätta om lektionen med hjälp av giraffen.   

 
Årskurs 4-6 fick planera lektioner! Utifrån givna kunskapskrav fick eleverna i par eller grupp tillsammans bestämma hur förmågorna skall tränas. Eleverna var högst delaktiga och jag hoppas att de ser fram emot närmsta veckorna. Lägger upp planeringarna så fort jag sammanställt dem!

Här är kunskapskraven vi kommer fokusera på.     

Det här inlägget postades i Idrott och hälsa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

